/

Hejdå 2012.

Tänker inte direkt göra något års resume av mitt år. 2012 har varit bra och dåligt, mycket motgångar. Inget direkt jätte roligt år men visa fina stunder har det haft så klart! Min syster jennie har fått barn världens sötaste melvin, turkiet med linnea var hur bra som helst och nu london i december det var nog mina höjdpunkter på detta år! Fick reda på att jag var gluteninterolans detta år med, ätit 6 månader nu utan gluten och börjar må mycket bättre! Så 2013 blir nog ett bra år! Jag har redan nu lite roliga planer! Jag längtar efter nya spännande saker. 
Detta nyår kommer firas med 5 rätters med tjocka släkten! Ska blir roligt!! Mitt första nyår utan annis, känns lite konstigt! Men vi träffas nog under kvällen ändå! Ha ett gott nytt år!! ♥♥

En bild från i somras, saknar min blonda lång page!