/ Daily Life /

Fredag

Idag körde jag på bilskolan först 07,30 i 45 minuter, körde ut första gången i trafiken och det gick jätte bra. Kör på drivers här i Gävle och en så länge har dom varit super! Yay. Så kul när det går bra! Nu måste jag bara fortsätta så jag hinner ta körkortet innan USA! Men det fixar jag nog! Efter lektionen cyklade jag direkt till jobbet och jobbade till två ungefär, pratade med Matilda och sen åkte jag och handlade med mamma. Nu blir det tacos och mys fredag. Så himla skönt att det är helg nu! Känner mig super glad!

#1 / / ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

sv: varsågod!:)

#2 / / Dragana:

Åh, hoppas att det går bra med körkortet och körningen! Det är så himla härligt när man väl har den i handen sedan! :D

#3 / / Matilda Lindén:

sv; åh ja det hade ju varit asgött att ses där, men vi borde ju hinna klämma in en liten dejt när jag kommit hem! jag landar den 5e så vi har väl någon vecka på oss att ses iallafall :) och lycka till med körkortet! det fixar du!! <3