/ Los Angeles /

SMC

Tre skoldagar är avklarade, många nya intryck och många blandade känslor. Det känns roligt men samtidigt är det ganska tufft eftersom allt är på engelska och att allt drar igång på engång. Har haft alla mina lektioner som jag ska ha nu utom 1 men den har jag i morgon. Jag pluggar en Engelska kurs, första lektionen fick vi ha ett gramatik prov och det gick inge vidare kommer inte ihåg något sånt typ, hoppas det kommer gå bättre. I morgon ska vi ha någon skrivuppgift, engelska läraren verkar ganska sträng. Min fotolärare i fotografi kurserna verkar vara riktigt bra  dock verkar ena kursen ganska svår och jag fick en hel lista på massa saker jag måste köpa till den så har lite ångest för det. Måste köpa en film kamera och massa saker som man ska ha i mörkerrummet när man ska framkalla bilder. 
Imorgon börjar jag skolan 11:15 och går till 17:30. Har tre lektioner och massa håltimmar. Sen är jag ledig till tisdag, vilket blir skönt! Har dock lite läxor och saker att fixa men lite roliga saker lär man väll hinna med också. 
Det känns lite konstigt att börja skolan igen eftersom det var ett tag sedan jag gick gymnasiet och nu när man varit ledig ett bra tag och bara haft semester.  Antar att det kommer kännas lättare med skolan när man mer kommer in i det och får lättare för engelskan. 
Nu ska jag kolla igenom lite inför skoldagen i morgon och sen kanske göra något roligt innan man somnar. Hoppas det är bra med alla hemma! saknar er.