/ Personal things / quotes. /

personal things

Nu ska jag sätta igång med lite ansökningar till hösten och fixa massor på riktigt. Är kanske ledig imorgon så då hinner jag nog fixa lite! Bara längtar efter ett äventyr, komma bort och få må bra.
Känns som nu efter cirka 7 månaders glutenfri kost börjar äntligen magen bli bra igen, det är helt konstigt att inte ha ont i magen. Är ju van att den gör ont hela tiden, så det känns himla konstigt men väldigt bra! Nu väntar jag bara på att min förkylning och rygginflammation ska gå över så jag kan börja träna på riktigt igen! Då blir man ju också piggare.
Längtar även tills jag får den nya kameran tillbaka igen! Känns så himla tråkigt att använda den gamla kameran när jag fick några dagar med den nya! Nu ska jag fortsätta jobba! Hörs ikväll :)
dreams / funderingar / glutenfritt / gnäll / tankar