/ Allmänt /

30 days left.

Har varit i sthlm från tisdag till onsdag. Var i stockholm för att träffa mina framtida roomiesar som jag ska bo med i LA och att besöka amerikanska ambassaden för att söka visum. Så skönt nu är det klart! Jag fick visum! Vi kom dit vid halv 9 imorse och fick komma in direkt ungefär till en säkerhetskontrollen där vi fick lämna mobiler och gå igenom en säkerhetskontroll. Det påmindes lite om en säkerthetskontroll på en flygplats. Efter det fick vi gå in till ambassaden där man fick en nummerlapp och sen sätta sig ner för att vänta. Först fick man gå fram till en reception och lämna alla sina papper (det var det man fick nummerlappen till) sen fick man sätta sig och vänta igen för sedan bli upproppad och gå och ta fingeravtryck och sedan sätta sig igen. Sen fick vi vänta igen och sen blev man uppropad för en liten intervju. Jag var ganska nervös för den men guuud det var verkligen så mycket enklare en vad jag trodde! Dom frågade några frågor typ vad jag skulle göra i usa, vart jag skulle plugga, vad jag skulle göra efter jag pluggat klart där och om jag hade varit i USA förut.. (vilket jag har) så då fick jag berätta lite om vad jag gjorde där sist jag var där osv.. Men hela intervjun tog nog inte mer en kanske 2 minuter.
Så skönt nu att allt är klart. Nu är det bara att boka hotell till dom första nätterna i LA innan vi hittar lägenhet och så! Att det bara är 30 dagar kvar gör mig lite nervös!!!! 
Iallafall annars i Sthlm så vandrade vi runt, satt och myste i en park, åt god mat, kollade lite i butiker och sånt dära! 
 
 
LA / SMC
#1 / / Olivia:

yeeey!! Så skönt att det är över!!:D snart åker vi!!

#2 / / Camilla:

Grattis, grattis! Både till födelsedag och visum!
Kram!