/ Clothing / Daily Life /

Onsdag.

Onsdag. Men känns som torsdag av någon anledning? Började dagen med jobb blev jobb ungefär mellan 7 och 14.00 sen cyklade jag hem och efter det har det inte hänt så mycket. Har känt mig helt död, jäkla pollen.. Ögonen rinner, halsen tjocknar osv... fy! hoppas detta blir bättre snart. Imorgon är man ledig, yay! Ska bli underbart skönt och inte behöva ställa klockan på 06.00 och istället bara få sova ut. Gött! Nu ska jag nog unna mig lite glass till en film (the host.) Ha en fin kväll! 
onsdag / outfit
#1 / / Camilla:

Jaa, jag känner också av ögon och hals. Tröööött! Ska bli härligt med ledigt i morgon och regn dessutom, ska nog inte gå ut på hela dagen. Gud så skönt. På sin höjd sushishopping. :)
Kram!

#2 / / Malin:

Börjar bli trött på pollen här också.. -.-
Sv. Haha spammar dig ;)
Jaa alltså åh jag va så pepp på att komma till sig och allt ju.. <3 Men kände att resemånaden är bara en månad och sen lär jag ju skaffa nått jobb lixom så då kändes Thailand minst 3 månader rätt najs så att säga

#3 / / ~Johanna ♥~:

Hej där! Jag är äntligen tillbaka i blogg världen.
Jag bloggade tidigare på: Johannaxxxxx.blogg.se
Men nu har jag skaffat en ny blogg, så kika gärna in där :)

#4 / / Afrobellas:

Jobbigt med pollen :(
snygg halsband!!