/ Los Angeles /

Onsdag.

Nu har jag ungefär bott i Los Angeles i två månader. Galet, tiden går så fort! Det känns som det var en evighet (typ) sen jag kom hit samtidigt som det känns som det var igår jag hoppade på planet hit. Imorgon är sista skoldagen för denna veckan (5:e veckan i skolan är då avklarad). Det är sjukt mycket plugg just nu och det är mycket mer plugg en vad jag trodde det skulle vara, men det är kul också såklart. Imorgon har jag en uppsats skriving på Engelskan och sedan två andra lektioner (counseling och photografi historia). 
Jag trivs iallafall himla bra här borta även fast jag saknar alla fina där hemma super mycket! ♥
Idag har jag varit i skolan från typ halv 9 till 4 ungefär sen pluggat och gymmat, thats it. Känns dock inte som jag blev så mycket mer smartare av plugget. Jäkla fotografi historia, det är roligt men så himla flummigt och svårt. Nu ska jag krypa ner och sova sen så jag får lite sömn tills i morgon!