/ Daily Life / Personal things /

work.

Den här veckan har mest inehållit massa jobb, jobbar alla dagar, jobbar idag och i morgon. Har mycket jobb eftersom jag var sjuk förr. Men det är bra för jag behöver verkligen pengarna till framtiden! Har världens roligaste plan som jag kommer berätta för er snart. hihi.
Men det har blivit lite dålig bloggning eftersom jag bara jobbat, har inte hänt så mycket roligt och därför inte så mycket att blogga om! Men snart blir det ändring på det. Känns även som man fått några små vårkänslor..så härligt! Längtar så till våren och sommaren! Ska även satsa på att ta mitt körkort nu och jag måste även sälja massa kläder på tradera eller om jag lägger upp i bloggen, vi får se!
Om 1,5 månad ungefär bär det av till Åre för lite semester med tjocka släkten i en vecka, ska bli roligt! Längtar! Gillar verkligen att ha saker att se ifram mot, allt blir så mycket roligare då.
Så idag om jag inte är för trött efter jobbet blir det ut och övningsköra och fixa lite hemma bara.
En bild från förra året, våren är mysigast!
#1 / / Clara Ringqvist:

Å vad man längtar nu! Jättefin bild!