/ Allmänt / Los Angeles / SMC / fotografi /

SUMMER BREAK.

YEESS. överlevde denna termin med. Jäklar vad slutkörd man är dock. ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Jag har klarat av portfolio klassen, gått på på en portfolio review med "riktiga" photographers och människor från industrin här i LA. SMC photo program är bäst! Vi har fått så många bra chanser denna termin. Så kul!
Har ju haft 3 andra kurser med vilket var advance photoshop, en art klass och journalims klass. Men portfolion har var det roligaste att bygga upp! Nu är det bara att fotografera ännu mera och ännu mera och bara bli ännu bättre!
 
Nu har jag ett litet break här i LA och om några veckor åker jag till Sverige på en resa och träffa alla nära och kära och jobba lite. Blir i Sverige i 5 veckor från den 12 juli. 
 
 
Här är två bilder från min portfolio: 
Min portfolio jag jobbat med är en bok med 15 bilder, som jag fotat, printat själv med temat black and white street fashion.
 
 
 
 
 
Kanske kul att se något annat också? Så här är en bild från min art klass som jag ritat i illustrater.
Jag är absolut inte så bra på rita. Men ville ta en klass för lära mig illustrater och jag började gilla det väldigt mycket! Det här var första gången jag ritade en person i Illustrater och det blev ju helt okej! 
 
#1 / / Fanny:

Vad skönt med sommarlov!