/ Clothing /

Hatt

Jag vill ha en hatt! Så snyggt tycker jag! Något i den här stilen skulle jag vilja ha. Love it. från nastygal.

#1 / / Josse:

hatt är så snyggt!

#2 / / ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

sv: hihi vad bra :D Detsamma! Kram

#3 / / Ping Lowhngren:

HAHHA JOO DÅ ;d HOPPAS DU HITTAR PÅ NÅT TREVLIGT IDAH^^

#4 / / Bella Davis - MODELL BLOGG:

tack fina du :) ja London är Amazing du har väl varit här??kramar

#5 / / Dragana:

Hatt är så fint, på de som passar i det!

#6 / / LIENE:

sv: Bara 3 dagar:( men vi kommer ta båten så det kommer kännas längre.

#7 / / Anonym:

Jag tycker också att det är snyggt, men jag skulle inte passa i det, men det är snyggt! :D

#8 / / Marcus Å:

Mycket snygg hatt! :)

#9 / / LIENE:

Vill också ha sån!

#10 / / Matilda:

Rätt hattar kan vara riktigt snyggt på rätt person men tror definitivt att du skulle passa i det!

SV: Åhh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :) Hoppas du har en underbar sommar söta du!

#11 / / A D E L I N A:

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då hos mig, nu på en gång vettja! Vinnaren blir länkad i min blogg imorgon. Kram!